vineri, 22 mai 2015

Veneția în poze, scurt pe 1


Ece gara. De aici o să plecăm peste două zile la Verona

Ok, acum încotro o apucăm? Vezi că ții invers harta.


Frumoasa Venețiană zice: nu știi direcția, fă ca în oricare alt oraș, cheamă un taxi!

 Hei taxi, șase persoane în direcția buricu Veneției!

Cât costăăă?!?! Lăsați, mergem pe jos!

Bingo! Toate drumurile duc la Piața San Marco.

Nu ne urcăm azi în turn. Dacă n-au lift?

Basilica San Marco parcă arăta altfel, pe net. Ah, îi schimbă bordurile iar? Ok!

Aici o luăm la stânga... Și ne oprim, că Blogger nu mai are chef de  încărcat poze. Oricum mă dor picioarele. Prima zi nu s-a încheiat și am deja două bătături. Nu faceți ca mine. Plecați la drum numai cu încălțăminte bine purtată.



2 comentarii:

  1. Ecce vara, ici, colea
    Simt că vine vacanța!...
    Auzi, mai au ăștia frumoase venețiene de închiriat cu ziua?
    Mi-aduc aminte de bancul ăla cu campioana la înot, o ilustră necunoscută, care explodase în clasamente de nicăieri - și care e-ntrebată de reporteri de unde a apărut așa, pe neașteptate. Și tipa răspunde: ”Păi, chiar dac-o să vă scandalizez... eu mi-am început cariera, încă de la junioare, într-un domeniu care n-o să vă pice bine: prostituția”. Stupoare, scandal, proteste. OK, înțelegem că e și-ăsta un sport, dar ce-are datul la buci sau sexul oral cu înotul?
    ”Păi eu am făcut trotuarul la Veneția”.
    Unul dintre cele mai tari bancuri auzite de mine în studenție.

    RăspundețiȘtergere
  2. Venețienele poartă stileto cu șosete de bumbac, nu glumesc, asta e ultima modă "italeană". De închiriat nu cunosc, cardul meu miroase a limită de creditare depășită!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE