miercuri, 1 aprilie 2015

Să nu crezi nimic. Cristi Minculescu a murit.


Vocea lui Cristi Minculescu îmi trece prin creierul mic: Să nu crezi nimic.
N-am crezut că are mononucleoză, n-am crezut că părăsește Iris, n-am crezut că a plecat în Germania definitiv. Azi e mort și totuși nu cred. Pentru că moartea sa e învăluită în mister, nimeni nu suflă nimic, făcându-te să te îndoiești de veștile negre culese de pe surse. Este imposibil, nu azi, nu aici. Este o glumă sinistră a sorții, o aliniere greșită a astrelor, este tot atât de trist și de greșit ca un text Balzac cântat de Cheeky Girls.
Azi a încetat sa să lupte cu cântecul un mare talent. Gândul îmi spune că operația de transplant de nefron de ieri nu i-a reușit. Azi îl cred că nu greșea cu nimic când cânta: Să nu crezi nimic, floare de stânjenel, floare albastră, floare albastră și te-ai stins dulce minune și-a murit iubirea noastră.
Azi este prima zi a lui aprilie, ziua păcălelii, ziua în care nu trebuie să crezi nimic și pe nimeni. Fix ca în oricare altă zi.
Inteligență, RIP

foto: Gândul

2 comentarii:

COMENTARII MUCEGAITE