joi, 8 ianuarie 2015

Je suis Mucegai


Nu mai poți citi un Poptămaș, nu mai poți lăicui o pisică zilele astea pe Facebook. Toată lumea e Charlie, toată lumea e anti Islam, anti terorism și pro caricatură. Jur că nu fac chestia asta de Gigi Contra ci fix ca apel la umor. Care umor, pentru gloata de pe Facebook și mapamond este cvasi inexistent.

Să zicem că azi pun pe FB o caricatură cu Lorena Lupu sugând mânerul canapelei de pe coperta Donei Juana, sau scriu o tâmpenie pe coperta aia în Paint. Ce credeți, Lorena o să râdă și o să mă felicite pentru umorul meu sau o să mă facă idiot sinistru infect?!

Dragii mei, aveți o fărâmă de luciditate și nu vă mai identificați cu morții. Au rămas destui caricaturiști vii pe pământ, problema lor sunteți voi, cei care nu știți de glumă.

20 de comentarii:

  1. E un subiect inflamant :) si s -ar putea sa muți terenul disputei aici . Zic si io, nu dau cu paru' :D
    Acu' Dumnezeu ( sau Alah ) cu mila!
    Cat despre extremiști, nu trebuie sa le dea nimeni motive, si le cauta singuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu chiar așa grav cum zici. Umorul chiar există, trebuie doar recuperat.

      Ștergere
    2. Adevărat . Doar ca unora trebuie sa le umbli la setările de baza si abia apoi sa instalezi umorul :P

      Ștergere
    3. Format disk, clean instal, voila!

      Ștergere
  2. Nu știu de ce, dar am impresia că ăștia n-au nici o treabă cu ăia care au amenințat. Pare că s-au trezit într-o dimineață, și-au luat kalashnikoave, s-au dus peste ei, au băgat și un Allah akhbar, cu gândul că după o să le dea cineva un premiu/medalie. După modul cum fug/se ascund. Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică mitraliat spontan? Au luat un ziar la croisantul si cafeaua de dimineata si au zis, hai sa-l impuscam pe Charlie? Hmm...

      Ștergere
    2. Culmea e că în aceiași seară am dat pe digi24 și mi-am dat seama că am vorbit exact ca CTP. :)) Nasol, dar după cum au reacționat după, cu jefuit supermarket pentru haleala, mi s-a părut că erau genul care știau de unde să cumpere arme și s-au gândit că pot deveni eroi pentru 500 de euro de căciulă /fes.

      Ștergere
    3. Da mă, așa scrie la ghidul terroist. După ce te antrenezi intens și ești finanțat extern, dai lovitura la chioșcul de țigări să strici efectul.

      Ștergere
  3. băi, sincer, nu simt să te omor pentru atâta lucru. pare muncă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai honey, daca tu ai umor, ce pisici il mai cauti la alții ?
    Tu, eu si alții avem o părere foarte buna despre tine. Nu esti băiat exigent, cred ca suntem suficienți :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut creierul slab oxigenat honey. Dar gata, mă fac baiat cuminte, nu mai intru pe pagini din alea. Mă gândesc chiar să mă las de citit cărți scrise de femei. De cele vii, ovcorz. :D

      Ștergere
  5. Chestia e ca nu trebuie sa-i dai atentie prea mare Lorenei.E subtire tipa.Sau mai pe intelesul ei normal/vulgar......e batuta cu pula-n cap.parerea mea.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar totodată, anonim a venit de pe wallul meu să latre. pun pariu că a făcut asta după ce a încercat să facă pe gigiduru şi l-am umilit exemplar. băi, ce trist e să fii un anonim mic şi impotent intelectual.

      Ștergere
    2. Probabil că trebuia să miaun, ca să nu sari in aer de la o replică benigna. Aici sa fi fost greșeala? Nu. Greșeala este una veche, comuna. Am confundat autorul cu creația. Cand eram mai mic si mai prost credeam ca la ce poezii frumoase scrie, Păunescu este un înger. Era doar un porc. Acum ce zici,sa astept linistit sa crapi inecata in propriul tau venin si abia apoi sa fac din opera ta livresc festin, sau să mai zic cate un ham sa verific cat de intinsi iti sunt nervii?

      Ștergere
    3. Anonim, iau de bun sfatul cu atentia, in rest, nu cred nimic.

      Ștergere
  6. văleu, ce criză penibilă de nervi şi câte frustrări, îmi pare rău că te-a dezamăgit păunescu, şi promit s-o fac şi eu cât mai frecvent. că dacă tot mă acuză unul de venin când nu i-am făcut chiar nimic, măcar să ştim o treabă. până una alta: nimeni nu-ţi datorează nimic în viaţă, ok?

    ţi-am dat share la textul ăsta că mi s-a părut vag amuzant. tu începi să spumegi aiurea. răspuns: du-te-n pula mea călduros şi în linie dreaptă. over and out.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca să vezi cine critica pe ăia de folosesc anapoda cuvantul frustrare. Ești așa pătrunsă de dublul tău standard, că meriți să te las să-mi urli la degete. Ia zi-mi câte vezi?

      Ștergere
    2. Am uitat să mulțumesc pentru share.

      Ștergere
    3. Loreno esti iertata si indexata .

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE