marți, 2 septembrie 2014

Mesaje de dincolo


 
Despre "Căcăcios" am mai scris pe aici. Comitetul de prindere a infractorului maro a dat chix așa că un curajos anonim, a încălcat procedura legală de afișare a firmei și a lipit pe ușa de la WC textul de mai sus.

Blestemul  a avut efect și a stat acolo două săptămâni, până când, dedesubt, cineva a scris cu pixul un comentariu:

"Dacă mă-ta are cratimă, tu de ce n-ai diacritice? Calculator văd că ai avut..."

A doua zi, afișul a fost rupt. Se pare ca în afară de căcatul sleit pe pereții vasului de toaletă românul cel mai mult urăște critica!


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Tanshumanta dintre groapa inconjurata cu coceni si faianta udata de apa nu reuseste la tot ciobanul.

      Ștergere
  2. umorul wc ar trebui cules cu delicateatea cu care au fost culese doinele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Opa, doar nu o să mă acuzi de rele tratamente aplicate căcatului!?
      Am fost cât de delicat am putut.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE