marți, 15 iulie 2014

Ești plagă!


Îmi doresc să-ți dorești să mor. Să îți pui dorința într-un bilet la altarul unei biserici și după aia să-mi spui. Sau mai bine să-l înfigi într-o plăcintă cu răvaș. Eu aș mușca din ea și mi-aș duce mâna la beregată. Atunci m-aș simți îndreptățit să te ucid, atunci n-aș mai avea remușcări.

Dar nu o faci. Nu vrei să-mi fie ușor. Tu încă mai vrei să testezi cât sunt de bărbat, strigând contrariul. Urli că sunt muiere în timp ce te târăsc agățată de un picior. Unde pleci, nu pleci nicăieri fără mine, te iubesc!

Taci fă, că te calc pe gât! Vezi ce mă faci să spun, să fac? E mai bine așa lovită, târâtă de păr pe trepte, îngropată de vie, călcată pe cap? E mai ușor să spui „hai să ne împăcăm” în timp ce pleci fruntea pe butuc?

Sunt atâtea incertitudini la o lovitură de sabie câte nu încap între tâmplele tale. Poate că vântul afectează traiectoria, poate lama are tăișul ciobit, poate ai vertebre de zirconiu și carne de argint. Nu ai, știu. Se presupune că ești ființă umană. Posibil. Improbabil.

Tu nu ești femeie, tu ești plagă, ești radiație letală. Au trecut zeci de ani de când mă urăști cu putere egală pentru că nu te vindeci, nu ai perioadă de înjumătățire. Îmi amintesc cum ai spus ca sunt lest în relație, probabil ai simțit că ai dat de metal. Ți-ai zis că dacă eu eram plumb tu aveai dreptul să fii ușoară, așa că ți-ai pus zglobie pizda în palmă și ai început să dai noroc.

De aia nu spui că mă vrei mort. Știi că ce nu te ucide te schilodește, ce nu te transformă te omoară. Nu vrei să recunoști că mă vrei mort, pentru că nu poți. Nu ai cum să renunți la masochism. Dacă eu aș dispărea, ai pierde statutul de victimă. Pe veci. Și nu-ți permiți. Nu poți renunța la mine dintr-un motiv meschin. Numai cei care te iubesc te pot cu adevărat răni, iar eu la genul ăsta de iubire sunt profesionist.

Da, sunt un târf și singura ta dovadă că ești bine și contezi. Tu continuă să continui, doar ai grijă la scor! Cred în egalitate, dar și în dreptul meu ancestral de la Cain încoace, de a îți face cărare pe mijloc cu un topor!

24 de comentarii:

  1. Sadic. Si cu toate astea nu-mi starneste nici o grimasa in sensul negativ.
    E ca si cum as putea asista la o decapitare, extrem de linistita, fără sa clipeasc. După, as putea savura o porție de tort cu multă ciocolata. Sau poate chiar in timpul decapitării as putea sa-mi răsfăț papilele gustative.....
    Cam așa se simte textul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. o femeie poate ierta orice mai putin faptul ca ignori. Da, e posibil sa o fi spus Constantinescu, Otrava sau Poptamas dar din nefericire e o boala a dracului de perversa.

    RăspundețiȘtergere
  3. O femeie poate ierta orice. Daca simte, o va face.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da. Chiar si așa.
    Femeia este o fiinta surprinzător de ciudata.
    Dar când vine vorba despre sacrificiu, dorința si iubire, femeia este capabilă sa funcționeaze la capacitate maxima.
    Vorbim despre lucruri certe, si serioase, nu despre te miri ce nebunie de moment, da ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucruri serioase cum ar fi ce pantofior se asorteaza la rochitza bej. Nu ma pot hotara, ia sa plang!?

      Ștergere
    2. Nu. Lucruri serioase cum ar fi sa ii pui rochita bej in cap si sa o lipesti de primul perete.
      Cu siguranță nu o sa mai conteze ce pantof asorteaza;) deși as recomanda o nuanță de verde .

      Acum nu ești serios deci nici eu nu pot sa fiu.

      Ștergere
  5. Si d-aia oameni buni n-avem noi lucruri frumoase, ca unii vrea sa omoare materialul reproducator.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma infricosez doar cand imi imaginez cum carare pe mijloc faci cu pieptanul de taiat copaci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dex stie ca se poarta, ca a facut o statistica despre crima domestica versus caftul in baruri. Ia dat Iluzia apa la moara.

      Ștergere
  7. de aia nu-mi plac mie femeile care dau noroc

    RăspundețiȘtergere
  8. Te temi că o ţin în palmă sau îţi vine să le dai palme?

    RăspundețiȘtergere
  9. Peroxid de hidrogen , betadine pentru prevenirea infectiilor...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vampiroaice :). Apa sfințită, molifte, crucifix.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE