vineri, 27 iunie 2014

De trup

Astă noapte m-am trezit din somn fiindu-mi dor de mine. Aș fi vrut să mă văd, dar dorm cu draperiile groase trase, într-un întuneric absolut și mi-a fost frica să mă ridic să aprind lumina de teamă să nu descopăr că îmi lipsesc picioarele sau și mai groaznic, ochii.
Am înțepenit, drept ca un buștean acoperit de cearceafuri. Nu puteam să mă vad și îmi era teamă să mă dau jos din pat. Nu știam ce să fac. Trebuia totuși să fac ceva, așa că am închis ochii și mi-am pipăit atent, cu dor și teamă fiecare centimetru de trup. Anumite părți mi-au plăcut mai mult și m-am bucurat că le-am redescoperit. Imediat ce am terminat am oftat și am adormit satisfăcut. De trup. Integral. Ca un prunc.

13 comentarii:

  1. Am impresia că ai pățit și tu ca mine. Cineva ți-a hackerit blogu. Dar tu ai pățit-o și mai rău: ți-a scris și o postare, fără acordul tău!
    Că ăsta nu pari să fii tu. PRUNC???... Și ce s-a întâmplat cu bărbăția maturată din articolul precedent???
    Oricum, rămâi dator să ne zici câți centimetri din corp ți-au plăcut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Băi ce Cârcotescu ești. Fiți-ar antiteza și simțul de observație celebru!

      Ștergere
    2. Centimetri pătrați, lungi sau rotunzi? Tu stii ceva în plus precis...

      Ștergere
    3. Am scris centimetri? Mea culpa, voiam să scriu ”decimetri”!! Circulari, mai exact.

      Ștergere
  2. fin si inselator.
    asa imi pare textul.
    precum nisipul miscator. pasesti si totul pare ok. inaintezi si te afunzi...
    stiu ca nu ai intentionat sa para fin. este doar interpretarea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pipăiala este întotdeauna fină, că altfel s-ar numi scărpinat. De acord? :P

      Ștergere
  3. :))
    nu, nu-s de acord.
    pipaiala nu este intotdeauna fina. pipaiala este uneori pofticioasa.
    si cand ti-e pofta nu mai stai sa tii cont de fineturi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca zici tu... Dar nu prea inteleg. Preventiv poti sa-mi faci o schema? :P

      Ștergere
  4. :))
    pot, stii doar ca ma pricep la desen :D
    doar ca nu vreau sa te stric. daca tie iti plac pipaielile "fine", lente, suave si etc....vin eu sa vorbesc despre foame, foc si pofte.
    las-o asa, iti povestesc altadata ce si cum, nu in public :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Totul s-a inceput de la unghia ceea ...

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE